۱۳۹۶ شهریور ۵, یکشنبه

تور مالدیو، سفر به رویایی ترین مقصد جهان

مالدیو کشوری زیبا و کوچک با طبیعتی بکر و منحصر به فرد واقع در اقیانوس هند این کشور جزیره ای از صدها جزیره نزدیک به هم تشکیل شده است که تنها یک شهر به نام ماله دارد که پایتخت این کشور زیبا و آرامش بخش می باشد. مالدیو شامل 1192 جزیره مرجانی کوچک، مسطح و کم‌ارتفاع و شمار زیادی آبسنگ است که تنها 202 جزیره از آنها مسکونی هستند. اکثر درآمد این کشور از صنعت گردشگری و جذب توریست از جای جای این کره خاکی می باشد.
اگر اکنون زمان آن رسیده که حیرت انگیز ترین سفر زندگیتان را تجربه کنید با آرشان پرواز مجری مستقیم تور مالدیو همراه باشید.‌‌‌‌‌

تور مالدیو 

تور لحظه آخری مالدیو، تور ارزان قیمت مالدیو و به طور کلی رزرو تور ماله با کمترین هزینه و قیمت بلیط هواپیما مالدیو تخصص آژانس مسافرتی آرشان پرواز است

جاذبه های گردشگری مالدیو

مسجد السلطان بزرگترین مسجد کشور مالدیو، موزه ی ملی، مولی آگه مقر حکومتی مالدیو و غواصی که مهمترین و بهترین تفریح در سفر مالدیو می باشد. جاهای دیدنی مالدیو طبیعت بکر و دریاس بی کران و تفرسحات آبی این منطقه است که هر گردشگری را به سوی خود جذب می کند.

قیمت تور مالدیو ویژه تعطیلات عید نوروز 

قیمت بلیط هواپیما به مالدیو در پکیج های تور جزایر مالدیو توسط آژانس آرشان پرواز با پروازهای الاتحاد، قطر ایر وی، پرواز ماهان به مالدیو و بسیاری پروازهای ویژه دیگر (با توجه به زمان منتخب شما پروازها متفاوت است) با مناسب ترین قیمت برای مسافران در تورمالدیو نوروز 97 نظر گرفته شده است.
رزرو هتل تور مالدیو، رزرو بلیط و هر آنچه از پکیج های مسافرتی انتظار دارید را به صورت یکجا در آژانس مسافرتی آرشان پرواز برای شما در نظر گرفته ایم تا نهایت لذت را از سفر خود ببرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر